A FILOZOFA ESTE O PLĂCERE,


"Daca bei, mori, dacă nu bei tot mori.
Atunci bea ca să ştii de ce ai murit! "


EMINESCU


"Şi vinu-i bun, şi hora-mi place,
Iar tu Doamne fă-mi ce vrei
Numa' pustnic nu mă face!
Fă-mă floare albă-n luncă
Ş-apoi ia-mă şi m-aruncă
Doamne-ntre femei! "


GEORGE COŞBUC


"Cea mai bună băutură
Este apa de izvor.
Eu, om bun peste măsură,
V-o las vouă, tuturor."


"Venind beat mort în ziua de chenzină,
Greşind şi uşa, ce mai tura-vura,
A nimerit în pat la o vecină!
Deci, uite unde duce băutura... "


GEORGE PETRONE



"Unul bea că-i băutor,
Altul bea că-i bestie,
Numai eu, că am umor,
Beau aşa, de chestie. "
"O să intru în păcat,
Sfinte Doamne, ţine-mă!
Pentru vin nu am ficat,
Pentru apă... inimă! "


PĂSTOREL TEODOREANU

" Cea mai teribilă bogăţie pe termen scurt ne-o oferă alcoolul "
VASILE GHICA


"
Sa nu uitaţi că eu am primit mai multe de la alcool,
decât a primit alcoolul de la mine"
WINSTON CHURCHILL


"Oamenii sunt ca vinurile.

Cu timpul, fie devin din ce în ce mai buni, fie se transformă în oţet
PAPA IOAN AL XXIII-LEA

" Cărţile mele sunt ca apa; cele ale marilor genii sunt ca vinul.

Din fericire toată lumea bea apă "
MARK TWAIN


"Tatăl meu era beţivul oraşului.

De obicei pentru unele oraşe nu-i chiar aşa de rău,
dar tocmai New York-ul?? "
HENRY YOUNGMAN


" Un dezavantaj al vinului este că face omul să încurce cuvintele cu gândurile "
SAMUEL JOHNSON


" Realitatea este o iluzie care apare datorită lipsei de alcool "

"Nimic nu face viitorul să pară mai roz decât

contemplatul printr-un pahar de Chambertin"

NAPOLEON BONAPARTE


" O sticlă de vin conţine mai multă filozofie în ea,

decât orice altă carte din lume"
LOUIS PASTEUR


" Nu eşti beat atâta timp cât poţi sta întins

pe podea fără să te ţii de nimic"
DEAN MARTIN


Lady Astor: - Domnule, dacă aţi fi fost soţul meu,

v-aş fi otrăvit băutura.

Winston Churchill: - Doamnă, dacă aş fi fost soţul dumneavoastră,

aş fi băut-o.


" O femeie m-a determinat să mă apuc de băut,

iar eu nici măcar nu am avut bunul simţ să îi mulţumesc "

W.C. FIELDS


"24 de ore într-o zi, 24 de beri într-o ladă.

Vreo coincidenţă? "

STEPHEN WRIGHT


"Când bem, ne îmbătam.
Când ne îmbătam, adormim.
Când adormim, nu păcătuim.
Când nu păcătuim, ajungem în rai.
Aşa că hai toţi să ne-mbătam şi să mergem în rai! "
BRIAN O'ROURKE

" Când am citit despre lucrurile rele cauzate de băutură,

M-AM LĂSAT DE CITIT "

HENRY YOUNGMAN


"Vinul este o poezie îmbuteliată"


ROBERT STEVENSON


" Într-adevăr, alcoolul este posibil să fie cel mai mare duşman al omului.

Dar Biblia ne învaţă că trebuie să ne iubim duşmanii... "

FRANK SINATRA

" Oamenii de rând trăiesc ca să mănânce şi să bea.
Oamenii de valoare mănâncă şi beau ca să simtă că trăiesc "


SOCRATE


" Berea este dovada că Dumnezeu ne iubeşte şi

de-asta vrea să fim fericiţi ! "

BENJAMIN FRANKLIN


"Nu-mi trebuie decât o bere ca să mă îmbete.

Problema este că nu-mi amintesc dacă este a
treisprezecea sau a paisprezecea...."


GEORGE BURNS